Cum să organizezi eficient o stație PECO

Cum să organizezi eficient o stație PECO

Magazinul dintr-o stație PECO nu mai este văzut ca un avantaj competitiv, astăzi el este un standard, o abordare normală a proprietarilor de deservire a clienţilor. Mai ales că, după experiența țărilor dezvoltate, produsele și serviciile conexe pot aduce până la 60% din rentabilitatea totală a unei stații PECO. Dar, ca orice altceva în această lume, nimic nu se întâmplă fără un motiv, eficienţa serviciilor conexe depinde în mare măsură de organizarea corespunzătoare şi multă muncă.

Condițiile generale de organizare a produselor într-un magazin dintr-o stație PECO sunt similare cu normele din magazinele "la domiciliu" și în alte canale tradiționale de retail. Prin urmare, pentru eficienţa proiectului este important sortimentul de produse, respectarea regulilor de merchandising, matricea de mărfuri limitată, amenajarea corectă și nivelul corespunzător al deservirii.

Pentru organizarea eficientă a stației Peco este necesar să alegeți corect echipamentul comercial. Toate achizițiile de la o staţie PECO sunt din impuls. Automobilistul sau clientul principal, nu este dispus să petreacă mult timp în magazin, să vizualizeze în detaliu fiecare produs în parte, ci alege din grabă, având nevoie de ajutor pentru a se orienta rapid în spaţiu. Acesta este motivul pentru care, toate echipamentele comerciale din magazin trebuie să ofere vizibilitate maximă a tuturor produselor. De aceea trebuie plasate rafturi insulare (situate în mijlocul sălii) cu o înălțime de 1,2-1,4 m. Rafturile plasate de-a lungul pereților pot avea o înălțime de 2,2 metri.  Este de dorit de etichetat grupurile de produse, pentru orientare rapidă.

Un alt aspect important pentru creșterea profitului într-o stație PECO este să puneți la dispoziție pe lângă magazin și o cafenea.  Scopul principal al clientului final, deobicei, nu este de a sta în cafenea într-o staţie, dar văzând mesele şi scaune, precum şi simţind aroma de cafea sau a produselor de patiserie proaspete, el este în stare să parcheze maşina şi să ia o gustare în spaţiul special amenajat. Aici este deja importantă calitatea şi viteza deservirii. Calitatea este responsabilitatea personalului, iar cu viteza ne poate ajuta echipamentele tehnologice din cafenea. De exemplu, aparatul de cafea sau cuptorul cu microunde puternic se va insprăvi mai rapid cu deservirea.

Experții companiei ViTRA vă așteaptă la adresa str. Uzinelor 4, Chișinău, pentru a alege echipamentul comercial potrivit pentru stația dvs. PECO. Pentru mai multe detalii, sună la nr. de telefon: 022 944 955

 

 

Vitra © 2024